Hvem eier bergingsbilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR BT10684 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel BT10684
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Bergingsbilen ble avregistrert 18 august 2025. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- bergingsbilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- bergingsbilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- bergingsbilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 20 august 2024
Frist for godkjent EU-kontroll: 16 august 2025
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL BT10684» til 2292 (Gratis)
Ingen heftelser
For kjøretøy med registreringsnummer BT10684 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.
Sist oppdatert 5 desember 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.
Send SMS « REGNR BT10684 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (49,-)
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK BT10684 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER BT10684 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Nederland og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 2205 km ved innførsel. Registreringsnummer i Nederland var 98-BDJ-8.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Produsent | Mercedes-Benz |
| Merke | MERCEDES-BENZ |
| Modellbetegnelse | ATEGO |
| Typebetegnelse | 918 L |
| Kjøretøygruppe | Bergingsbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | N2 |
| Makshastighet | 90 km/t |
| Sitteplasser | 2 seter: 2 foran og 0 bak |
| Understellsnummer | WDB9702351L658833 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 4 desember 2013 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 7 oktober 2014 |
| Sist eierskifte | 1 desember 2017 |
| Sist EU-godkjent | 20 august 2024 |
| Neste EU-kontroll | 16 august 2025 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 18 august 2025 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 778.0 cm |
| Bredde | 240.0 cm |
| Egenvekt | 5440 kg |
| Tillatt totalvekt | 9500 kg |
| Maks nyttelast | 3985 kg |
| Maks vogntogvekt | 13000 kg |
| Maksvekt foraksel | 3800 kg |
| Maksvekt bakaksel | 6200 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 177 HK (130 kW) |
| Girkasse | Automat |
| Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Miljøklasse | Euro 5 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på BT10684
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene BT
- Bokstavene BT tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Asker og Bærum trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 235/75R 17,5 | 6,75" | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 130 (1900 kg) |
| 2 | 235/75R 17,5 | 6,75" | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 123 (1550 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 4220 mm | Ikke oppgitt | Nei | Ja | 3800 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ja | Ja | 6200 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
