TUNG MOTORSYKKEL

L27956 Indian --

Bensindrevet tung motorsykkel førstegangsregistrert i utlandet i 1920 og bruktimportert til Norge i 1947. Avregistrert 5 oktober 1955.

Hvem eier motorsykkelen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR L27956 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel L27956
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Motorsykkelen ble avregistrert 5 oktober 1955. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • motorsykkelen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • motorsykkelen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • motorsykkelen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK L27956 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer L27956 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Warning symbol Bruktimport

Kjøretøyet er bruktimportert fra utlandet og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeINDIAN
Modellbetegnelse--
Typebetegnelse750 CCM
KjøretøygruppeTUNG MOTORSYKKEL
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeMCT
Sitteplasser2 seter: 1 foran og 1 bak
Understellsnummer72R627
BruktimportJa

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1920
Førstegangsregistrert i Norge15 august 1947
Sist eierskifte30 juli 1997
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert5 oktober 1955

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Bredde85.0 cm
Egenvekt150 kg
Tillatt totalvekt310 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
Slagvolum750 cm3
0.8 liter
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
13,85 X 27Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt
23,85 X 27Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.